The Blog as a Company Promotional Tool – Adéla Jursíková
Adéla Jursíková
Bakalářská práce
The Blog as a Company Promotional Tool
The Blog as a Company Promotional Tool
Abstract:
The bachelor thesis deals with the company virtual communication mix and the content marketing analysis of the company operating in the food industry which was based in Zlín and with its company blog establishing. The theoretical part is focusing on the Internet marketing, content marketing and the field of blogs. In the practical part, there is the content analysis of the company Facebook profile …víceAbstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice virtuálního komunikačního mixu a obsahové analýze společnosti působící v potravinářském průmyslu, která sídlí ve Zlíně, a založení jejího blogu. Teoretická část se zaměřuje na internetový marketing, content marketing a problematiku blogů. V praktické části se objevuje content analýza profilu společnosti na Facebooku a jejích webových stránek, dále návrh změn …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Zveřejnit od: 4. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jursíková, Adéla. The Blog as a Company Promotional Tool. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix regionálního magazínu
Vít HOLEŠOVSKÝ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková