Adéla Jursíková
Bachelor's thesis
The Blog as a Company Promotional Tool
The Blog as a Company Promotional Tool
Abstract:
The bachelor thesis deals with the company virtual communication mix and the content marketing analysis of the company operating in the food industry which was based in Zlín and with its company blog establishing. The theoretical part is focusing on the Internet marketing, content marketing and the field of blogs. In the practical part, there is the content analysis of the company Facebook profile …moreAbstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice virtuálního komunikačního mixu a obsahové analýze společnosti působící v potravinářském průmyslu, která sídlí ve Zlíně, a založení jejího blogu. Teoretická část se zaměřuje na internetový marketing, content marketing a problematiku blogů. V praktické části se objevuje content analýza profilu společnosti na Facebooku a jejích webových stránek, dále návrh změn …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Accessible from:: 4. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jursíková, Adéla. The Blog as a Company Promotional Tool. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Komunikační mix regionálního magazínu
Vít HOLEŠOVSKÝ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková