Adéla Jursíková

Bachelor's thesis

The Blog as a Company Promotional Tool

The Blog as a Company Promotional Tool
Abstract:
The bachelor thesis deals with the company virtual communication mix and the content marketing analysis of the company operating in the food industry which was based in Zlín and with its company blog establishing. The theoretical part is focusing on the Internet marketing, content marketing and the field of blogs. In the practical part, there is the content analysis of the company Facebook profile …more
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice virtuálního komunikačního mixu a obsahové analýze společnosti působící v potravinářském průmyslu, která sídlí ve Zlíně, a založení jejího blogu. Teoretická část se zaměřuje na internetový marketing, content marketing a problematiku blogů. V praktické části se objevuje content analýza profilu společnosti na Facebooku a jejích webových stránek, dále návrh změn …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Accessible from:: 4. 5. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jursíková, Adéla. The Blog as a Company Promotional Tool. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe