Špecifiká distribúcie bankových produktov – Bc. Alena Mellová
Bc. Alena Mellová
Bakalářská práce
Špecifiká distribúcie bankových produktov
Specifics of banking products distribution
Abstract:
The bachelor thesis deals with the distribution of banking products. The first chapter is focuses on theoretical determination of the distribution of banking products. The last chapter is to analyze the distribution of banking products in selected banks. The first part is the characterization of selected banks, the application of the theoretical definition of the distribution and comparison of selected …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá distribúciou bankových produktov. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie distribúcie bankových produktov. Obsahom druhej kapitoly je analýza distribúcie bankových produktov vo vybraných bankách. Prvú časť tvorí charakteristika vybraných bánk, aplikácia na základe teoretického vymedzenia distribúcie a komparácia vybraných bánk. Druhú časť tvorí vyhodnotenie dotazníkov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c3fkr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Zuzana Verešová -
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Peter Zalibera -
Špecifické aspekty bankového marketingu
Andrea Vassová -
Marketing aktívnych produktov vybranej banky
Zuzana Praženicová -
Špecifiká tvorby marketingového mixu
Janka Gombarčeková -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia -
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Kambar Akylbayev -
Komparácia predaja bankových produktov tradičným a moderným spôsobom
Zuzana Žitniaková