Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole – Bc. Martina Škovronová
Bc. Martina Škovronová
Diplomová práce
Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole
Inquiry-Based Instruction in the Kindergarten
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké mohou být přínosy badatelsky orientované výuky v prostředí mateřské školy. Výzkum se zaměřuje na děti ve věku 3-6 let v mateřské škole, kde se realizovala badatelsky orientovaná výuka. V rámci práce jsou zjišťovány názory učitelky a samotných dětí na tuto výuku. Autorka využila metodu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the benefits of inquiry-based learning in kindergarten. The aim of the thesis is to explore the potential benefits of inquiry-based learning in the kindergarten environment. The research focuses on children aged 3-6 years in kindergarten, where inquiry-based learning was implemented. The opinions of the teacher and the children themselves on this type of learning are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škovronová, Martina. Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík