Bc. Libor Hučík

Diplomová práce

Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team

The Proposal of Marketing Plan for N-yoj Dance Team
Anotace:
Účelem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro N-yoj Dance Team, který bude moci posloužit jako výchozí dokument pro management skupiny v příštích letech. První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu N-yoj Dance Team, analýze současných komunikačních aktivit a analýze konkurenčního …více
Abstract:
The purpose of the thesis is to design the marketing plan for N-yoj Dance Team, which will serve as a document for the management of group in the coming years. The first part deals with collection of theoretical information, their analysis and interpretation. The second - practical part provides space for creating a profile of N-yoj Dance Team, the analysis of current communication activities and analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zveřejnit od: 14. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hučík, Libor. Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace