Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team – Bc. Libor Hučík
Bc. Libor Hučík
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team
The Proposal of Marketing Plan for N-yoj Dance Team
Anotace:
Účelem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro N-yoj Dance Team, který bude moci posloužit jako výchozí dokument pro management skupiny v příštích letech. První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu N-yoj Dance Team, analýze současných komunikačních aktivit a analýze konkurenčního …víceAbstract:
The purpose of the thesis is to design the marketing plan for N-yoj Dance Team, which will serve as a document for the management of group in the coming years. The first part deals with collection of theoretical information, their analysis and interpretation. The second - practical part provides space for creating a profile of N-yoj Dance Team, the analysis of current communication activities and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zveřejnit od: 14. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hučík, Libor. Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost vybrané organizace ve veřejné správě
Tereza Králová -
Společenská odpovědnost organizace jako faktor výběru zaměstnavatele
Olena Tyltina -
Společenská odpovědnost organizace
David Řezníček -
Společenská odpovědnost organizace
Matěj Titěra -
Společenská odpovědnost organizace BAC
Marie Vocaskova -
Společenská odpovědnost vybrané organizace
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Společenská odpovědnost příspěvkové organizace statutárního města Ostravy
Aneta Skulinová -
Společenská odpovědnost vybrané organizace
Veronika Joglová