Analýza spotřeby a spotřebitelského chování v ČR – Patricie Kuprová
Patricie Kuprová
Bachelor's thesis
Analýza spotřeby a spotřebitelského chování v ČR
Analysis of Consumption and Consumers' Behaviour in the Czech Republic
Anotácia:
Práce je zaměřena na analýzu spotřeby a spotřebního chování v České republice v letech 2005-2020. Teoretická část bakalářské práce se zabývá definicí spotřebního chování, spotřebitelem a okolními faktory, které ovlivňují jeho rozhodnutí. Z pohledu marketingu je tedy důležité na každého jedince hledět zvlášť, jelikož každý pochází z jiných poměrů a působí na něj jiné vlivy. Každý spotřebitel je jedinečná …viacAbstract:
The work is focused on the analysis of consumption and consumption behaviuor in the Czech Republic in the years 2005-2020. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the definition of consumer behaviour, the consumer and the surrounding factors that influence his decisions. From the point of view of marketing, it is therefore important to look at each individual separately, as each comes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Analýza příjmů a výdajů domácností v České republice
Petr PLAS -
Stanovení vybrané komponenty Environmental Democracy Index pro Českou republiku
Kira GARCIA N'DUA -
Index environmentálního zdraví na příkladu vybraných měst České republiky
Veronika Sládková -
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
Václav Vrabec -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Význam bezpečnosti pro rozvoj pohledem ukazatele Commitment to Development Index a jeho aplikace na Českou republiku
Jana Syrovátková -
Discourse analysis of disinformation websites on the issue of natural gas supply to the Czech Republic
Agáta Paličková
Názov
Vložil
Vložené
Práva