Intercultural communication in the management of tourism – Zdeněk Hofman
Zdeněk Hofman
Bakalářská práce
Intercultural communication in the management of tourism
Intercultural communication in the management of tourism
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje anglickému jazyku jako komunikačnímu nástroji v mezikulturní komunikaci v oblasti cestovního ruchu. Na základě teoretických rámců mezikulturní komunikace a teorie překladu v následné analýze turistických informačních materiálů zkoumá kvalitu překladu a identifikuje nejčastější chyby a problémy související s překladem. Dále se zabývá možnostmi vlivu překladu na vnímání sdělované …víceAbstract:
This bachelor thesis elaborates on the topic of the English language as a communication tool within intercultural communication in tourism. Firstly, it contains a literature review necessary for the subsequent analysis of tourist information materials. Secondly, it utilises the theoretical framework of intercultural communication and the theory of translation while identifying common issues and mistakes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Marcel Pikhart, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir -
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová
Název
Vložil
Vloženo
Práva