Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original – Tereza Plašilová
Tereza Plašilová
Diplomová práce
Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Setting up communication on social networking sites for Becherovka Original brand
Anotace:
Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout …víceAbstract:
The theme of this thesis is the use of social networking as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social networks, the role of an agency as a creator of content of a brand and describe the phases of the preparation of communication. The thesis shows the formation of communication on a specific example of Becherovka Original brand, where in the final part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Eva Tuháčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
The Secrets of Communication
Sahib Aliyev -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová