Tereza Plašilová

Diplomová práce

Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original

Setting up communication on social networking sites for Becherovka Original brand
Anotace:
Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout …více
Abstract:
The theme of this thesis is the use of social networking as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social networks, the role of an agency as a creator of content of a brand and describe the phases of the preparation of communication. The thesis shows the formation of communication on a specific example of Becherovka Original brand, where in the final part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Eva Tuháčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49619

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management