Bc. Michaela Mervartová
Diplomová práce
Učitelé a peníze
Teachers and money
Anotace:
Diplomová práce s názvem Učitelé a peníze se zabývá otázkou, jaké postoje a názory učitelé zaujímají vůči svému finančnímu ohodnocení. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve se soustřeďuji na vymezení teorie, kterou považuji za potřebnou k lepšímu porozumění danému tématu. Popisuji zde, co je náplní práce učitele, pokouším se uvést jak je to s vnímáním učitelství jako profese a s prestiží učitelského …víceAbstract:
This thesis, titled „Teachers and money“, asks after the opinions and attitudes of teachers towards their remuneration. It is divided into three parts, the first of which focuses on outlining the theoretical background necessary to better understand the topic. There I describe what the teacher’s work consists of and attempt to show how teachers and principals perceive their profession and its social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p1lxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Úzkosti u žáků na 2. stupni základní školy: zkušenosti a postoje učitelů k tématu
Karolína Janíková -
Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání
Daniel Štípal -
Postoje učitelů mateřských škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kučeráková -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole
Dominika Kostková -
Teoretické a praktické aspekty systému odměňování ve školství
Zuzana Kremserová