Bc. Denisa Andörferová
Diplomová práce
Management rizika v MSP
Risk management in small and medium sized enterprises
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice managementu rizik v MSP. Zaměřuje se na malé a střední podniky, definuje pojem riziko, uvádí klasifikaci rizik, řízení rizik a v neposlední řadě metody a cesty, kterými lze riziko snížit. Dále jsou v práci odhalena rizika ve vybraném malém podniku a následně jsou navržena možná řešení vedoucí k minimalizaci těchto rizik. Teoretická východiska kompilují poznatky …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of risk management in SMEs. It focuses on small and medium-sized businesses, defines insurance risk, and presents risk classification, risk management, and last but not least, a number of methods and paths that can reduce risk. Furthermore, risks are identified in the risk detection in the selected small business and consequently possible solutions are proposed …víceKlíčová slova
Malé a střední podniky riziko dělení rizik klasifikace rizik management rizik identifikace rizik analýza rizik snížení rizika výzkum dotazníkové šetření rozhovor Small and medium enterprises risk risk-sharing risk classification risk management risk identification risk analysis risk reduction research questionnaire survey interview
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v22dc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Impact of Globalization on Segment of Small-medium Enterprises
Mariia Nesterova -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises
Jiří Kolář -
CSR in small and medium enterprises: profits, struggles, perspectives
Kateryna Kovalenko -
The importance of Small and Medium Business Enterprises to regional development
Jan Vykysalý