Použitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatele – Petr LANDSMAN
Petr LANDSMAN
Bachelor's thesis
Použitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatele
Moodle system usability and accessibility for handicapped users
Abstract:
Práce se zabývá problematikou použitelnosti a přístupnosti e-learningového systému Moodle. V jednotlivých kapitolách popisuje problematiku distančního vzdělávání v jednom z nejrozšířenějších e-learningových systémů. Zabývá se pravidly pro tvorbu přístupného webu a zkoumá soulad systému Moodle s mezinárodními i českými pravidly pro tvorbu přístupného webu.Abstract:
Main goal of this bachelor thesis is evaluation of usability and accessibility of e-learning system Moodle. Introduction defines the term e-learning itself and describes the philosophy of distance education and Moodle system. Second part of the text refers to usability and accessibility, their origin, evolution and importance for disabled users as well as its implementation to Moodle system.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2011
Accessible from:: 5. 12. 2011
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Mikuláš Gangur, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANDSMAN, Petr. Použitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatele. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.12.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Information Systems Management
Theses on a related topic
-
Web design pro uživatele s postižením
Dana Vykysalá -
Názory žáků se zrakovým postižením v tělesné výchově a jejich volnočasové preference
Radim KLEM -
Individuální vzdělávací plán do školní tělesné výchovy pro zrakově postiženého žáka
Žaneta VALENTOVÁ -
Realizace výuky tělesné výchovy žáků se zrakovým postižením v základních školách hlavního vzdělávacího proudu.
Lucie CHYNOVÁ -
Využití responzivního web designu z hlediska uživatelů s postižením
Vojtěch Kotrba -
Web design pro uživatele s postižením
Dana Vykysalá -
Priprava materialu pro tvorbu e-kurzu Informacni Architektura
Lucie Dvořáková -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar