Nákup informačních technologií nabízených společností ČEZData, s.r.o. – Bc. Monika TOMÁŠKOVÁ
Bc. Monika TOMÁŠKOVÁ
Master's thesis
Nákup informačních technologií nabízených společností ČEZData, s.r.o.
Purchases of the information technologies provided by ČEZData company.
Anotácia:
TOMÁŠKOVÁ, M. Nákup informačních technologií nabízených společností ČEZData, s.r.o.. Diplomová práce. Plzeň: Fakulta ekonomická ZČU v Plzni, 117 s., 2011 Předložená práce je zaměřena na problematiku procesu nákupu. Cílem diplomové práce bylo nalézt a aplikovat inovace, které zefektivní proces nákupu informačních technologií ve společnosti ČEZData. Důvodem bylo výrazné zhoršení procesu nákupu informačních …viacAbstract:
TOMÁŠKOVÁ, M. Purchase of information technologies offered by ČEZData, s.r.o. company Submitted dissertation is focus on dilemma of purchasing operation. Dissertation objective was to found out and apply innovation which would make more effective operation of purchase information technologies in ČEZData company. Reason was marked downgrade of purchased technology which was linked to decision of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedúci: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMÁŠKOVÁ, Monika. Nákup informačních technologií nabízených společností ČEZData, s.r.o. . Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní proces všeobecného nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO při výrazném nárůstu cen
Jan Dvořák -
Rozdíl mezi nákupní strategií Všeobecného nákupu ŠA a Výrobního nákupu ŠA
Viktorija Kasynecová -
Strategie nákupu elektřiny malým/středním podnikem v Jihočeském kraji
Simona Šimková -
Efektivní proces řízení firemního nákupu MSP
Marina Skorbunova -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Vyhodnocení dopadu cenových strategií nákupu v nadnárodní společnosti
Pavla Vitková -
Chování spotřebitele při nákupu základních potravin a produktu z nich vyrobených
Hudáková Hudáková -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Stanislava Linhartová