Mapování toku hodnot výrobkového představitele – Filip Bartůsek
Filip Bartůsek
Bachelor's thesis
Mapování toku hodnot výrobkového představitele
Value Stream Mapping of a Product Representative
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá mapováním hodnotového toku a analýzou plýtvání ve vybrané industriální společnosti. Hlavním cílem práce je zvýšit přidanou hodnotu výrobního procesu a zredukovat lead time na základě trendu zvoleného výrobkového představitele minimálně o 10 % do konce roku 2024. V úvodní části jsou definovány používané pojmy jako úzké místo, plýtvání, mapování hodnotového toku a ABC analýza …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the mapping of the value stream and the analysis of waste in a selected industrial company. The main aim of the thesis is to increase the added value of the production process and reduce lead time based on the trend of the selected product representative by at least 10 % by the end of 2024. In the introductory part, the terms used are defined as bottleneck, waste, value …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartůsek, Filip. Mapování toku hodnot výrobkového představitele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Industrial Engineering / Průmyslové inženýrství
Theses on a related topic
-
Mapování hodnotového toku při výrobě kartonových obalů
Ludmila Poštová -
Mapování hodnotového toku vybraného procesu
Michaela Žihanská -
Využití metody analýzy hodnotového toku 4.0 pro identifikaci možností digitalizace
Radek Lhotský -
Management hodnotového toku
Filip CÍML -
Analýza hodnotového toku výrobku ve vybrané společnosti
Aneta Břeňová -
Projekt zefektivnění hodnotového toku výrobku ve vybrané společnosti
Lucie Číhalíková -
Mapování toku hodnot výrobkového představitele
Filip Bartůsek -
Využití mapování hodnotového toku jako významného nástroje Lean managementu
Tomáš Sodomka