Světlana Břízová

Bachelor's thesis

Hodnocení nákladů a přínosů na zákazníka v průběhu životního cyklu informačního systému - pohled dodavatele IT služeb

The Assessment of Customer Costs and Benefits during the Life Cycle of the Information System - a View of an IT Service Provider
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na zmapování životního cyklu informačního systému. Teoretická část charakterizuje jednotlivé fáze životního cyklu z pohledu odběratele. V navazující kapitole jsou představeny činnosti dodavatele informačních služeb v rámci projektu. Případová studie zhodnotí náklady a přínosy na vybraném obchodním případu v průběhu jednotlivých fází a navrhne konkrétní doporučení pro …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the life cycle of the information system. The theoretical part characterizes the individual phases of the life cycle from the point of view of the customer. The following chapter introduces the activities of the information services supplier within the project. The case study will evaluate the costs and benefits of the selected business case during the various phases …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Břízová, Světlana. Hodnocení nákladů a přínosů na zákazníka v průběhu životního cyklu informačního systému - pohled dodavatele IT služeb. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises