Bc. Karel Kunčar

Diplomová práce

Soulsborne Styled Gamification as a Motivating Tool in L2 Teaching

Soulsborne Styled Gamification as a Motivating Tool in L2 Teaching
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na myšlenku využití kontrétních prvků a témat videoher obsažených pod názvem „Soulsborne“ pro účely gamifikace a následného zvýšení motivace studentů. Jejím primárním účelem je prozkoumat možnosti, jak projit výše zmíněnou sérii her se zavedenými gamifikačními mechanismy, a zároveň využít objevené souvislosti k vytvoření konkrétních aktivit. Práce se skládá z teoretické …více
Abstract:
This thesis focuses on the idea of utilizing certain elements and themes of the video game franchise called „Soulsborne“ for gamification purposes and the subsequent increase of learners‘ motivation. As such, its primary purpose is to explore opportunities to connect the above-mentioned franchise to established gamification mechanics while also using the discovered connections to form specific activities …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Filip Pultar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta