Nákupní centra a nákupní cestovní ruch – Bc. Gréta Klčová
Bc. Gréta Klčová
Bakalářská práce
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Shopping centres and shopping tourism
Anotace:
Práce se zabývá jak vznikem a vývojem nákupních center a nákupního cestovního ruchu, tak také současnou podobou rekreačního nakupování, jeho výhodami i nevýhodami. Blíže se věnuje jednotlivým možnostem primárního a sekundárního výjezdu za nakupováním. Pomocí různých ukazatelů poukazuje na nejvhodnější města pro nakupování a dále srovnává výhody i nevýhody nejlepších měst pro nakupování v Evropě.Abstract:
The thesis starts with very beginning of malls and tourism shopping and continues with its development, it also appoints the up-to-date trends, advantages and disadvantages of leisure shopping. It specifies possibilities of all trips with purpose of shopping. Using different benchmarks it selects best shopping cities and also points out pluses and minuses of the most important shopping cities in Europe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oa2uy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní cestovní ruch v České republice
Soňa Smejkalová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Nákupní cestovní ruch
Jana Soukupová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Ferdinand Kuncl -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová