Michaela Matoušová
Bakalářská práce
Adaptační programy
Adaptation programs
Anotace:
Práce se zaměřuje na adaptační programy, které mají usnadnit žákům přechod z prvního stupně základní školy na osmileté gymnázium. Hlavním cílem adaptačního kurzu je pomoci vytvořit fungující třídní kolektiv a zlepšování vztahů mezi žáky, ale také žáky a učiteli. Teoretická část obsahuje definice, cíle, pilíře a pravidla adaptačních programů, dále zahrnuje pojmy, které se týkají zážitkové pedagogiky …víceAbstract:
This work focuses on adaptation programs which should help the children ease the transition from primary school to grammar school. The main goal of an adaptation camp is to make a functioning collective and to improve relationships among the children, also between children and teachers. The theoretical part consists of a definition, aims, milestones and rules of the adaptation program. It also contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Josífková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matoušová, Michaela. Adaptační programy. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika
Jiří Stoklasa -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Využití zážitkové pedagogiky a výchovy dobrodružstvím v sociální pedagogice
Barbora NEMETHOVÁ -
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Radek Valenta -
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Světlana Macáková -
Adaptační kurz jako nástroj práce s třídním kolektivem
Barbora Krčálová -
Adaptační kurz pro 6. třídu ZŠ Stupkova v Olomouci
Iva GESCHWINDEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva