Radek Hanzlík

Master's thesis

Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis

Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Abstract:
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Abstract:
The main goal of this thesis is to compare the quality of customer service between the Mobile Network Operators (MNOs) and Mobile Virtual Network Operators (MVNOs) on the Czech mobile telecommunication market. The mystery shopping method is used as the source of data for the comparative analysis.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2016
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Petr Lédr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48694