CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu – Nela Votápková
Nela Votápková
Bakalářská práce
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
CSR as a tool for evaluating practices in the fast fashion sector and an indicator of possible opportunities for the future development of the fashion industry
Anotace:
Módní průmysl má v současné době zásadní dopad na životní a společenské prostředí. Tyto dopady jsou posilovány nastavením obchodního modelu, který se nazývá fast fashion. Cílí na rychlou produkci, poutavý design a nízké ceny svého zboží. Koncept fast fashion je značně neudržitelný a již dnes má závažné negativní důsledky. Tato bakalářská práce cílí na zhodnocení dodavatelského řetězce fast fashion …víceAbstract:
The fashion industry is currently having a major impact on the environment and society. These impacts are reinforced by the setting of a business model called fast fashion. It targets fast production, attractive design and low prices for its goods. The fast fashion concept is highly unsustainable and is already having serious negative consequences. This bachelor thesis aims to evaluate the supply chain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Zuzana Džbánková
- Oponent: Jana Soukupová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTÁPKOVÁ, Nela. \textit{CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/t7c002/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić