The analysis of (im)politeness in online hotel reviews – Nikola BARCUCHOVÁ
Nikola BARCUCHOVÁ
Bachelor's thesis
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the language of online hotel reviews, primarily the strategies used in expressing compliments and complaints. The reviews are analyzed in terms of Brown and Levinson's politeness theory. The first chapter introduces the politeness theory and the four politeness superstrategies. The second chapter explores computer-mediated communication and online communities stemming …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými prvky použitými v online hotelových recenzích, především strategiemi použitými pro vyjadřování spokojenosti a nespokojenosti. Recenze analyzuje podle teorie zdvořilosti Brownové a Levinsona. První kapitola se zabývá samotnou teorii zdvořilosti a vysvětluje základní strategie. Druhá kapitola představuje počítačem zprostředkovanou komunikaci a s ní spojené online …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dominika Kováčová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARCUCHOVÁ, Nikola. The analysis of (im)politeness in online hotel reviews. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English for Business
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková -
Trendy ve vývoji počítačem zprostředkované komunikace
Naďa Józsová -
JAZYK ELEKTRONICKÉ KOMUNIKACE
Eva MÍCHALOVÁ -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Analýza vývoje aplikací pro textovou komunikaci zprostředkovanou počítačem
Filip Kratochvíl -
Sociální komunikace dneška - život "on-line"
Věra KRZAKOVÁ -
Zdvořilostní strategie a koncept tváře v DVTV z hlediska lingvistické pragmatiky
Barbora KOVALÍKOVÁ -
Rezervační systém UZ a jeho propojení na on-line rezervační portál Booking.com
Anna-Marie Bílková