Le regard de l'autre et sa perception dans Hors champ de Sylvie Germain et L'identité de Milan Kundera – Bc. Kateřina Melicharová
Bc. Kateřina Melicharová
Bachelor's thesis
Le regard de l'autre et sa perception dans Hors champ de Sylvie Germain et L'identité de Milan Kundera
View of the other and his perception in Hors champ by Sylvie Germain and Identity by Milan Kundera
Abstract:
This thesis concerns of the view and perception and their influence on the formation of human´s being identity and confirmation of ones existence. Literary themes in Hors champ and Identity are interpreted by means of philosophical studies by Emmanuel Lévinas and Maurice Merleau-Ponty and these themes are described with the special focus on possible ethical and psychological dimensions.Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pohledem a vnímáním a jejich vlivem na utváření identity druhého člověka a potvrzení jeho existence. Literární motivy v díle Hors champ a L´identité interpretované s pomocí filosofických studií Emmanuela Lévinase a Maurice Merleau-Pontyho jsou vykládány s důrazem na možný etický a psychologický rozměr.
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wvu7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Petr Kyloušek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MELICHAROVÁ, Kateřina. \textit{Le regard de l'autre et sa perception dans Hors champ de Sylvie Germain et L'identité de Milan Kundera}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/t7fv10/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / French Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová