Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané? – Mgr. Michael Haman
Mgr. Michael Haman
Doctoral thesis
Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané?
Political Communication on Social Media in Latin America: Who uses them and how?
Abstract:
Tato disertační práce se zabývá politickou komunikaci na sociálních sítích v Latinské Americe. Protože se jedná o velmi rozsáhlé téma, tak práce se zaměřuje na určité aspekty, které byly dosud nedostatečně probádané. Přestože je značné množství studií, které mapují politickou komunikaci na sociálních sítích a internetu, tak jen minimum je soustředěno na latinskoamerický areál. Drtivá většina publikací …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eDi219
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Karel Kouba, Ph.D., M.A.
- Reader: Martin Hrabálek, Václav Štětka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMAN, Michael. \textit{Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané?}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/t7ikiy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ArtsDoctoral programme / field:
Politologie / Latinskoamerická studia
Theses on a related topic
-
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral -
Economic Analysis of Linkedin, Twitter and Facebook
Xeniya Kirillova -
Economic analysis of Facebook, Google and Twitter
Otabek Saitakhunov -
Internet a budování sociálních sítí (Facebook, Twitter, atp.) - historie, zkušenosti, současný stav
Petr Perný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
22/9/2023
Kohout, J.
22/9/2023
Kohout, J.
22/9/2023