Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané? – Mgr. Michael Haman
Mgr. Michael Haman
Disertační práce
Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané?
Political Communication on Social Media in Latin America: Who uses them and how?
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá politickou komunikaci na sociálních sítích v Latinské Americe. Protože se jedná o velmi rozsáhlé téma, tak práce se zaměřuje na určité aspekty, které byly dosud nedostatečně probádané. Přestože je značné množství studií, které mapují politickou komunikaci na sociálních sítích a internetu, tak jen minimum je soustředěno na latinskoamerický areál. Drtivá většina publikací …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eDi219
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Karel Kouba, Ph.D., M.A.
- Oponent: Martin Hrabálek, Václav Štětka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMAN, Michael. \textit{Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané?}. Online. Disertační práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/t7ikiy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Politologie / Latinskoamerická studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral -
Economic Analysis of Linkedin, Twitter and Facebook
Xeniya Kirillova -
Economic analysis of Facebook, Google and Twitter
Otabek Saitakhunov -
Internet a budování sociálních sítí (Facebook, Twitter, atp.) - historie, zkušenosti, současný stav
Petr Perný
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
22. 9. 2023
Kohout, J.
22. 9. 2023
Kohout, J.
22. 9. 2023