Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v gastronomii – Lukáš Ryška
Lukáš Ryška
Bakalářská práce
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v gastronomii
Effectivity of use Sales Promotion Tools in a Gastronomy.
Anotace:
Tato práce se zabývá podporou prodeje energetických nápojů značky Red Bull v tržním sek-toru gastronomie zvláště zaměřeném na barovou a klubovou oblast. Cílem práce je ověření účinnosti nástrojů podpory prodeje slevových voucherů a identifikace dalších prodejních příležitostí ve sledovaném tržním segmentu. V teoretické části práce se zabývám podporou prodeje z hlediska marketingu a popisem hlavních …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with marketing support of Red bull energy drink sales in the area of market sector - bars and clubs. The aim of my work is to find out and determine, what is the effect of voucher deployment in the observed market area. Theoretic part of this work describes marketing support of sales activities and it's main tools used for sales support in the market area of gastronomy. Subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ryška, Lukáš. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v gastronomii. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci
Martin Hubka