Pavlína Vrabcová

Bachelor's thesis

Vnímání značky Pekárna Nostress Bakery mezi jejími zákazníky

Brand perception of Nostress Bakery among its customers
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma vnímání značky. Cílem práce je zjistit, jak je značka Pekárna Nostress Bakery vnímána mezi jejími zákazníky. První částí práce je část teoretická, která definuje nejdůležitější pojmy a slouží jako základ výzkumu. V druhé části práce, části metodické, je představena a zdůvodněna zvolená metoda. Kvalitativní výzkum je proveden formou polostrukturovaných hloubkových …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of brand perception. The aim of the thesis is to find out how the Pekárna Nostress Bakery brand is perceived among its customers. The first part of the thesis is the theoretical part, which defines the most important concepts and serves as a basis for the research. The second part of the thesis, the methodological part, presents and justifies the chosen method …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedúci: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90242