Vnímání značky Pekárna Nostress Bakery mezi jejími zákazníky – Pavlína Vrabcová
Pavlína Vrabcová
Bachelor's thesis
Vnímání značky Pekárna Nostress Bakery mezi jejími zákazníky
Brand perception of Nostress Bakery among its customers
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma vnímání značky. Cílem práce je zjistit, jak je značka Pekárna Nostress Bakery vnímána mezi jejími zákazníky. První částí práce je část teoretická, která definuje nejdůležitější pojmy a slouží jako základ výzkumu. V druhé části práce, části metodické, je představena a zdůvodněna zvolená metoda. Kvalitativní výzkum je proveden formou polostrukturovaných hloubkových …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of brand perception. The aim of the thesis is to find out how the Pekárna Nostress Bakery brand is perceived among its customers. The first part of the thesis is the theoretical part, which defines the most important concepts and serves as a basis for the research. The second part of the thesis, the methodological part, presents and justifies the chosen method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Daniela Kolouchová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zaměstnanců v pražském kavárenském prostředí
Petra Holečková -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková