Volný čas a volnočasové aktivity žáků s mentálním postižením – Bc. Soňa VELÍŠKOVÁ
Bc. Soňa VELÍŠKOVÁ
Diplomová práce
Volný čas a volnočasové aktivity žáků s mentálním postižením
Leisure and leisure activities of children with moderate mental disabilities
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Volný čas a volnočasové aktivity žáků s mentálním postižením" se zaměřuje na zkoumání volnočasových aktivit poskytovaných žákům s mentálním postižením na základních školách. Cílem práce bylo zjistit nabídku volnočasových aktivit pro tuto specifickou skupinu žáků a přístup pedagogů k nim. V teoretické části byly definovány základní pojmy, jako je mentální retardace, pojetí …víceAbstract:
The master's thesis titled "Free Time and Extracurricular Activities of Students with Intellectual Disabilities" focuses on examining extracurricular activities provided to students with intellectual disabilities in elementary schools. The aim of the thesis was to identify the offering of extracurricular activities for this specific group of students and the approach of educators towards them. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELÍŠKOVÁ, Soňa. Volný čas a volnočasové aktivity žáků s mentálním postižením. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024