Vývoj TV product placementu v ČR. – Bc. Tomáš Rabenseifner
Bc. Tomáš Rabenseifner
Master's thesis
Vývoj TV product placementu v ČR.
TV Product Placement Development in the Czech Republic.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích …viacAbstract:
This master´s thesis deals with the TV Product Placement development in the Czech Republic. It describes the state of play from approval of relevant legislation up to the present. The thesis presents information on this topic obtained mainly from prominent experts in the television advertising area. The information has been completed by scientific literature data. The aim of this thesis is to analyse …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rabenseifner, Tomáš. Vývoj TV product placementu v ČR.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- product_placeme-01.pdf">
Product placement v českém televizní prostředí
Ladislava Souralová -
Studentské TV v rámci konceptu TV 2.0
Markéta Šebestová -
Infotainment na TV Nova. Komparativní analýza strategií infotainmentu v klasickém TV vysílání a v online prostředí
Jiří Poláček -
Analýza respondentů vybraného magazínu TV NOVA
Tomáš Cikhart -
Reality TV v ČT: Dramaturgická rozbuška, nebo veřejnoprávní pilíř?
Kamila Zlatušková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová