Bc. Tomáš Rabenseifner

Master's thesis

Vývoj TV product placementu v ČR.

TV Product Placement Development in the Czech Republic.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích …more
Abstract:
This master´s thesis deals with the TV Product Placement development in the Czech Republic. It describes the state of play from approval of relevant legislation up to the present. The thesis presents information on this topic obtained mainly from prominent experts in the television advertising area. The information has been completed by scientific literature data. The aim of this thesis is to analyse …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rabenseifner, Tomáš. Vývoj TV product placementu v ČR.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe