Bc. Tomáš Rabenseifner
Master's thesis
Vývoj TV product placementu v ČR.
TV Product Placement Development in the Czech Republic.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích …moreAbstract:
This master´s thesis deals with the TV Product Placement development in the Czech Republic. It describes the state of play from approval of relevant legislation up to the present. The thesis presents information on this topic obtained mainly from prominent experts in the television advertising area. The information has been completed by scientific literature data. The aim of this thesis is to analyse …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rabenseifner, Tomáš. Vývoj TV product placementu v ČR.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
- product_placeme-01.pdf">
Product placement v českém televizní prostředí
Ladislava Souralová -
Studentské TV v rámci konceptu TV 2.0
Markéta Šebestová -
Infotainment na TV Nova. Komparativní analýza strategií infotainmentu v klasickém TV vysílání a v online prostředí
Jiří Poláček -
Analýza respondentů vybraného magazínu TV NOVA
Tomáš Cikhart -
Reality TV v ČT: Dramaturgická rozbuška, nebo veřejnoprávní pilíř?
Kamila Zlatušková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová