Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice – Ing. Šárka PAVELKOVÁ
Ing. Šárka PAVELKOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice
Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje …víceAbstract:
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELKOVÁ, Šárka. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/t82pcv/.
Jak správně citovat práci
PAVELKOVÁ, Šárka. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová