Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice – Ing. Šárka PAVELKOVÁ
Ing. Šárka PAVELKOVÁ
Master's thesis
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice
Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje …moreAbstract:
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14776
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Šárka. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/t82pcv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVELKOVÁ, Šárka. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková