Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí – Bc. et Bc. Lucie Hájková
Bc. et Bc. Lucie Hájková
Master's thesis
Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí
Art Therapy techniques for activities with individuals with emotional/behavioral problems and disorders
Anotácia:
Práce je zaměřena na využití výtvarných činností s prvky arteterapie u jedinců s problémy a poruchami chování a emocí. Snaží se dokázat důležitost těchto činností a prokázat jejich velký výchovný potenciál. Teoretické části práce nabízejí úvod do teorie etopedie jako oboru s velkým důrazem na její cílovou skupinu a zařízení, ve kterých je realizována ústavní a ochranná výchova, zejména diagnostické …viacAbstract:
The thesis is focused on using the art activities with the elements of art therapy to work with the individuals with behavioral and emotional problems and disorders. Its goal is to prove the importance and significant pedagogical potential of such activities. The theoretical parts of the thesis presents an introduction to the theoretical background of the field of ethopedia, with special emphasis on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2g9d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Ovčáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Arts Education
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky práce s jedinci s problémy v chování na 1. st. ZŠ Vysoký Chlumec - etická výchova
Hana Kubátová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Srovnání intervenčních přístupů a systému podpory u žáků s problémy a poruchami chování na druhém stupni ZŠ v České republice a ve Finsku
Alena Chládková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková