Zmena CSR stratégie u vybraných firiem po mediálnych škandáloch – Melinda Šuminová
Melinda Šuminová
Diplomová práce
Zmena CSR stratégie u vybraných firiem po mediálnych škandáloch
Změna strategie CSR u vybraných firem po mediálních skandálech
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na hledání souvislostí mezi změnami ve společenské odpovědnosti podniků a mediálními skandály. Soustřeďuje se především na zkoumání reakcí vybraných podniků na mediální skandály a změnu CSR strategií v oblasti diskriminace na základě rasy a pohlaví. Cílem této práce je vytvořit návrh změny strategie CSR vybraných firem po mediálním skandálu v oblasti diskriminace na základě rasy …víceAbstract:
This thesis focuses on finding connections between changes in corporate social responsibility strategies and media scandals. In particular, it examines the reactions of selected companies and the ways their CSR strategies changed in response to media scandals caused by discrimination based on race and gender. The main goal of this thesis is to come up with suitable suggestions for changes in CSR strategy …víceAbstract:
Táto práca sa zameriava na hľadanie súvislostí medzi zmenami v spoločenskej zodpovednosti podnikov a mediálnymi škandálmi. Sústreďuje sa predovšetkým na preskúmanie reakcií vybraných podnikov na mediálne škandály a zmenu CSR stratégií v oblasti diskriminácie na základe rasy a pohlavia. Cieľom tejto práce je vytvoriť návrh zmeny stratégie CSR vybraných firiem po mediálnom škandále v oblasti diskriminácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79408
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79408
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spoločenská zodpovednosť podnikov na vnútornom trhu EÚ
Zuzana Hlinická -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná