Komunikace informací prostřednictvím videa a jejich působení na zákazníka – Jitka Davidová
Jitka Davidová
Master's thesis
Komunikace informací prostřednictvím videa a jejich působení na zákazníka
Communication of information through video and its impact on the customer
Abstract:
Diplomová práce pojednává o informačním užití videa v oblasti marketingu. Zabývá se reklamní percepcí a uplatněním psychologických poznatků ve videu. Popisuje výhody daného formátu a dokumentuje oblasti, kde se audiovizuální forma sdělení jeví jako efektivní. Práce si klade za cíl definovat nástroje obsažené ve videu a vytvořit tak strategii pro tvorbu efektivního reklamního spotu se zaměřením na cílového …moreAbstract:
This thesis deals with the information usage of video in marketing. It is concerned with the advertising perception and the usage of psychological knowledge in video. It describes the advantages of the format and illustrates the areas where the audio-visual type of content is effective. This study aims to give a definition of tools used in video and to create the strategy of effective advertising video …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75176
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2019
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Věra Radváková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Michal Petkov -
Advertisement - new phenomenon of communication
Elena Stupnikova -
Psychologie vzájemné komunikace mezi členy nahrávacího týmu a interprety
Josef Zvěřina -
Těhotenství z pohledu prenatální psychologie
Jana BÍLÁ -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (specifikace "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák