Martina VOJTECHOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje

Marketing research for introducing the product of the company eOznamko to the market of Zlin Region
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu pro zavedení výrobku slovenské firmy na trh Zlínského kraje. Teoretická část je zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového výrobku na trh, analýzy prostředí, konkurence, marketingového mixu a postupu při provádění marketingového výzkumu. V druhé části, po krátkém představení společnosti a produktu, je prováděná analýza vnějšího prostředí …více
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the market research with regard to the introduction of a product of a Slovak company to the market of the Zlin Region. The theoretical part deals with the background of an introduction of a new product to the market, analysis of the setting, competition, and marketing mix and the procedure of performing a marketing research. The second part, starting with a short introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16975

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOJTECHOVÁ, Martina. Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika