Elektronická podpora výuky fyziky na základní škole – Lenka TICHÁČKOVÁ
Lenka TICHÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Elektronická podpora výuky fyziky na základní škole
ICT support for teaching physics at elementary school
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání několika aplikací vhodných pro podporu výuky a vytvoření konkrétních cvičení na vybrané téma fyziky pro základní školy v těchto programech. V teoretické části se seznámíme s funkcemi jednotlivých aplikací, nahlédneme na typy nabízených aktivit a další možnosti, které tyto programy umožňují. Porovnáme je mezi sebou z hlediska dostupnosti i tvůrčích nápadů. Praktická …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on some of the applications that are available as an aid to support the teaching process and allow to create exercises on chosen topics within elementary school physics. The theoretical part describes the features of each application, specifying the types of activities offered, as well as other options inherent in each application. Applications are compared from the perspective …viacKľúčové slová
fyzika Hot Potatoes Kahoot! Nearpod podpora výuky Quizlet Socrative výuka základní škola
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedúci: Mgr. Bc. Libor Klubal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÁČKOVÁ, Lenka. Elektronická podpora výuky fyziky na základní škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Podpora psychického zdraví u dětí na druhém stupni základní školy
Tereza Maxerová -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Jana Koláčková -
Podpora wellbeingu učitelů pohledem ředitelů základních škol
Zuzana Hendrychová -
Podpora rodin a dětí navštěvující Základní školu Boženy Němcové v Přerově v procesu přechodu na středoškolský stupeň vzdělávání
Dominika Karásková -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Podpora edukace žáků s různými druhy zdravotního postižení v první třídě základní školy
Leona Lončaričová -
Podpora kritického myšlení na základní škole
Lenka Synková