Analýza trhu velkoobchodu náhradních dílů LKW z pohledu zákazníka – Oldřich BENYCH
Oldřich BENYCH
Bakalářská práce
Analýza trhu velkoobchodu náhradních dílů LKW z pohledu zákazníka
The market analysis of a spare parts LKW wholesale from the perspective of the customer.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza trhu velkoobchodu s náhradními díly LKW z pohledu zákazníka. Cílem bakalářské práce je tedy analýza nejen trhu velkoobchodů s náhradními díly, ale především velkoobchodní společnosti s náhradními díly LKW SCHÄFER a SÝKORA a toho, jak ji vnímají zákazníci. Na základě těchto analýz autor navrhne inovace a možné úpravy strategie společnosti SCHÄFER a SÝKORA. Úvodní …víceAbstract:
The theme of this thesis is the analysis of the LKW wholesale aftermarket from the perspective of the customer. The aim of the Bachelor thesis is analysis not only the market of the spare parts wholesale companies, but mainly the spare parts wholesale company for LKW SCHÄFER and SYKORA and its perception by customers. On these grounds author establishes design an innovation and adjust in the strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENYCH, Oldřich. \textit{Analýza trhu velkoobchodu náhradních dílů LKW z pohledu zákazníka}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/t8u2g1/.
Jak správně citovat práci
BENYCH, Oldřich. Analýza trhu velkoobchodu náhradních dílů LKW z pohledu zákazníka. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Michaela Tomková -
Marketingová komunikace SVAN Chrudim s.r.o.
Tereza Štursová