1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie – Jiří Horenský
Jiří Horenský
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
1. Theoretical Part: Directorial Methods Related to Film Stock in the Digital Age 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., directing
Anotace:
Tato práce se zabývá osobností režiséra digitálního věku a jeho osobnostním a profesním rozvojem, kterého může dosáhnout, zařadí-li do svých pracovních postupů, některé metody a praktiky spojené s natáčením na filmový materiál. Zaměřuji se i na některé ideové dopady spojené s filosofií režisérského řemesla, zatímco se cíleně vyhýbám technologickým aspektům, které se s problematikou pojí.Abstract:
This thesis deals with personality of film director in the digital age and his personal and profesional growth, which he can achieve by integrating some methods connected with shooting on film stock into his work routine. In this thesis I am focusing at some mental impacts connected with philosophy of film directing while avoiding most of the technological aspects of this subject.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Zveřejnit od: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORENSKÝ, Jiří. \textit{1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/t8xjc8/.
Jak správně citovat práci
Horenský, Jiří. 1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Krizový štáb vybrané obce a jeho činnost v roce 2020
Lenka Farská -
Krizový štáb obce s rozšířenou působností
Jan Matoušek -
Krizový štáb kraje
Hana Švejčarová