Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace – Bc. Anna Tietzová
Bc. Anna Tietzová
Diplomová práce
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
The process of creating a competitive product of a selected destination
Anotace:
TIETZOVÁ, Anna. Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. Počet stran: 136. Tato diplomová práce pojednává o problematice tvorby produktu cestovního ruchu pro zvolenou destinaci České středohoří a Podřipsko. Hlavním cílem práce je navržení postupu tvorby nového konkurenceschopného produktu vybrané destinace. Základní metodikou …víceAbstract:
TIETZOVÁ, Anna. The process of creating a competitive product of a selected destination. [Master´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2020, p. 136. This Master´s Dissertation deals with the issue oriented on the process of creating a competitive product of a selected destination which is specifically České středohoří a Podřipsko. The main aim of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/qwiqy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TIETZOVÁ, Anna. \textit{Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/t8z3gt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová