Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace – Bc. Anna Tietzová
Bc. Anna Tietzová
Master's thesis
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
The process of creating a competitive product of a selected destination
Abstract:
TIETZOVÁ, Anna. Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. Počet stran: 136. Tato diplomová práce pojednává o problematice tvorby produktu cestovního ruchu pro zvolenou destinaci České středohoří a Podřipsko. Hlavním cílem práce je navržení postupu tvorby nového konkurenceschopného produktu vybrané destinace. Základní metodikou …moreAbstract:
TIETZOVÁ, Anna. The process of creating a competitive product of a selected destination. [Master´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2020, p. 136. This Master´s Dissertation deals with the issue oriented on the process of creating a competitive product of a selected destination which is specifically České středohoří a Podřipsko. The main aim of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/qwiqy/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová