Šimon Herrmann
Bakalářská práce
Zvukové atmosféry
Sound ambiences
Anotace:
Práce se věnuje problematice zvukových atmosfér ve filmové tvorbě. První kapitola je vyhrazena interpretaci pojmů s atmosférami spjatých a zařazení atmosfér do rámce již definované terminologie zvukové dramaturgie. Hlavní část práce se zaměřuje na přínos zvukových atmosfér filmovému jazyku. Je zde zmíněno několik funkcí, které mohou atmosféry nést, a možností, jak mohou obohatit zvukovou tvorbu. V …víceAbstract:
This bachelor’s thesis attends to issues of sound ambiences in the film production process. The first chapter interprets the adherent terms and categorize ambiences within already defined terminology of sound dramaturgy. The main part of the thesis focuses on contribution of sound ambiences to the film language. There are mentioned some functions and possibilities, that tell us how ambiences are able …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
zvuk (film)Klíčová slova
gestalt psychologieKlíčová slova
zvuková dramaturgieKlíčová slova
filmová hudba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Radim LAPČÍK
- Oponent: Jakub KUDLÁČ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros