Srovnání chemických znalostí žáků základních škol podle použité učebnice – Bc. Eva Krystová
Bc. Eva Krystová
Diplomová práce
Srovnání chemických znalostí žáků základních škol podle použité učebnice
Comparison of chemical knowledge according to used textbooks on elementary schools
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo srovnat chemické znalosti žáků 9. ročníků základních škol podle použité učebnice. Dílčím cílem bylo vybrat učebnice chemie pro základní školu. Vybrala jsem 4 různé učebnice a porovnala jsem je na základě různých faktorů. Poté jsem si vybrala 2 konkrétní základní školy a porovnala jsem chemické znalosti žáků 9. tříd metodou dotazníku. Posledním dílčím cílem bylo vyhodnotit …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on comparing of chmemical knowledge of students in 9th clas-ses of elementary school according to used schoolbook. The partial aim of thesis was to choo-se a schoolbooks for elementary shool. I chose four different schoolbooks and compared in terms of several factors. After that I chose two particular elementary schools and compared the chemical knowledge of sudents by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aahgv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching without the textbook.
Adéla Štěpánková -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková -
The Effect of Textbook Vocabulary Homework on Student Academic Achievement in Upper Secondary School EFL Classes
Jakub Podešva -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ