DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS – Michaela STRECKEROVÁ
Michaela STRECKEROVÁ
Master's thesis
DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS
DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Abstract:
This thesis deals with designing task based activities for secondary school students. It provides essential information about task based teaching and learning, its types, features and application in teaching practice. The thesis also informs about advantages of task based activities and their implementation into teaching, in particular in relation to language skills. The research part of the thesis …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou "task based" aktivit pro studenty středních škol. Zkoumá hlavní fakta o výuce a studiu jazyků formou "task based", její typy, vlastnosti a použití ve výuce. Dále práce informuje o výhodách těchto aktivit a jejich zahrnutí do výuky, především ve vztahu k jazykovým dovednostem. Praktická část zahrnuje výzkum uskutečněný na střední škole prostřednictvím pozorování …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRECKEROVÁ, Michaela. DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu
Michaela Šamalová -
Postoje studentů středních škol k vysokoškolskému vzdělání se zaměřením na studenty středních odborných škol
Nikola FRANCÁKOVÁ