Stratégia spoločnosti Virtual Reality Media a.s. na medzinárodných trhoch – Barbora Grmanová
Barbora Grmanová
Bakalářská práce
Stratégia spoločnosti Virtual Reality Media a.s. na medzinárodných trhoch
Strategie společnosti Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy současné podnikové strategie podniku Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích, zhodnocení a navržení možností jejího vylepšení. Hlavní činností podniku je výzkum, vývoj, výroba a prodej leteckých simulátorů. V prostředí silné konkurence a se zaměřením na takto specifický produkt není pro podnik snadné získat zákazníka. Práce je zaměřena na analýzu vnějšího …víceAbstract:
Aim of this thesis is to evaluate the current strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets on the basis of strategic analysis and suggest possibilities of its improvement. The main activity of the company is research, development, production and selling of flight simulators. The thesis contains analysis of internal factors and external environment of the company. At the end of …víceAbstract:
Cieľom práce je na základe strategickej analýzy podniku Virtual Reality Media a.s., zhodnotiť stratégiu podniku na medzinárodných trhoch a navrhnúť možností jej zlepšenia. Hlavnou činnosťou podniku je výskum, vývoj, výroba a predaj leteckých simulátorov. Práca obsahuje analýzu vnútorných faktorov a analýzu vonkajšieho prostredia podniku. Na záver práce je za pomoci SWOT analýzy navrhnutá podniková …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Július Berith
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systému řízení ve firmě Virtual Reality Media, a.s.
Benjamín Blízik -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Podniková strategie
Denisa Ottová -
Podniková strategie
Šárka Bobotová -
Podniková strategie
Jan Šupa -
Podniková strategie
Patrik Chlubna -
Podniková strategie
Tereza Miltová