Volný čas a jeho náplň u dětí mladšího školního věku s mentálním postižením – Anna Holíková
Anna Holíková
Bachelor's thesis
Volný čas a jeho náplň u dětí mladšího školního věku s mentálním postižením
Leisure Time and Its Contents among Young School Age Children with Mental Disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na zjišťování způsobů trávení volného času u dětí mladšího školního věku s lehkou a se středně těžkou mentální retardací. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá objasněním pojmu mentální retardace, diagnostikou, příčinami vzniku mentální retardace a možnostmi rozvoje jedince s mentálním postižením z hlediska současného systému vzdělávání. …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on finding ways of spending leisure time in school-age chil-dren with mild and moderate intellectual disability. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the explanation of the concept of mental retar-dation, diagnostics, causes of mental retardation and possibilities of development of an individual with mental disabilities from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holíková, Anna. Volný čas a jeho náplň u dětí mladšího školního věku s mentálním postižením. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce
Bohumila Hladíková -
Cizojazyčná integrace dětí předškolního věku do vzdělávací instituce ve Velké Británii.
Gabriela SKORUNKOVÁ -
Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let
Eva Radochlibová -
Volný čas a aktivita v období senia
Veronika Rajnochová -
Pohybová aktivita a volný čas v rámci centra pohybových aktivit Active club
Zdeňka PROKOPOVÁ -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy v době distanční výuky
Tereza Lančová -
Práce a volný čas: aktivity volného času a jejich proměny
Kristýna Zadáková