Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Denisa Kronusová
Denisa Kronusová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace ve společnosti Lidl v.o.s. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťován pohled zákazníků a jejich názory na in-store komunikaci a podporu prodeje a samotnou marketingovou komunikaci. Analýza vyhodnocuje aktuálně používané nástroje marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných odpovědí z dotazníkového šetření jsou vypsané výsledky. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing communication in the company Lidl v.o.s. With the help of questionnarie survey, the view of customers and their opinions on in-store communication and sales promotion and marketing communication itself is ascertained. The analysis evaluates the currently used tools of marketing communication of the company. Based on the answers obtained from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ys1gn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Věrnostní program firmy Lidl
Van Thang Nguyen