Eva Tuháčková

Master's thesis

Specifika managementu v digitální reklamní agentuře

Specifics of management in digital advertising agency
Abstract:
Cílem této práce je popsat základní pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců v digitální reklamní agentuře, popsat jednotlivé procesní fáze a související dílčí úkoly vztažené k projektu jako celku. Práce porovnává klasické i moderní přístupy managementu s praxí a snaží se definovat ty nejužitečnější. Ve vztahu ke společenským, kulturním i technologickým vlivům pak popisuje ta specifika, která jsou pro …more
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the basic digital advertising agency employee workflow, to describe the various stages of the process and related sub-tasks referring to the project as a whole. Thesis compares the classical and modern approaches to management practice and leads to defining the most useful of those. Relative to social, cultural and technological drifts, it describes the most typical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Zbyněk Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41963