Školní zátěž žáků v podmínkách konkrétní střední odborné školy – Kristýna Černá
Kristýna Černá
Bachelor's thesis
Školní zátěž žáků v podmínkách konkrétní střední odborné školy
Stress situations in the school environment of one selected high school
Abstract:
Bakalářská práce byla zaměřena na problematiku školní zátěže v podmínkách konkrétní střední školy. Jejím hlavním cílem bylo specifikovat základní faktory školní zátěže žáků konkrétní střední školy. Tato práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byl definován dospívající žák, charakterizována školní zátěž, vztah mezi učitelem a žákem, školní klasifikace, podmínky učebního …moreAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on stress situations in the school environment of one selected high school. The main goal is to specify the essential stress situations‘s factors of the students from one particular high school. The text is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical one includes definition of adolescent student, stress situations in the school environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNÁ, Kristýna. \textit{Školní zátěž žáků v~podmínkách konkrétní střední odborné školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2018. Available from: https://theses.cz/id/t9hpe1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
Interpersonální vztahy na JIP
Lucie Doležalová -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková