Martina Švajnerová
Bachelor's thesis
Efektivita mediální komunikace organizace
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na zefektivnění mediální komunikace. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam slova komunikace, nástroje mediální komunikace a další pojmy …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a finding of the efficiency of the media communication of floorball club FBC Slavia Praha. Its assignment is to compare theoretical basis with real applied approaches and to recommend some suggestions to streamline media communication to the organisation. The thesis is divided into two parts – the theoretical and practical part. In the theoretical part, the meaning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/t9nmi1/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVAJNEROVÁ, Martina. \textit{Efektivita mediální komunikace organizace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/t9nmi1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing ve sportu
Nikola Šeráková -
Marketing ve sportu
Robert KALA